globalisering, ekonomisk utveckling, miljöförstöring

2009-01-18 @ 16:01:55

Har nu börjat med samhällen. Känns jätte bra, har skrivit ner flera punkter och har massa tankar och sånt runt omkring dem. Så förhoppningsvis kommer det bli jätte bra. Blev jätte glad runt tolv tiden då man fick sms från Finnen. Hon frågade om jag ville bli klippt, tydligen hade hon bokat in mig efter min förfrågan tidigare i veckan, men jag trodde inte att hon skulle ha tid så hade räknat bort det. Hur som helst så ska jag dit runt 18:00 - 19:00, ska innan det hinna skriva lite mer samhälle.


Resten av dagen har bara gått åt till att hoppa runt av lycka. Har påmint alla i familjen flera gånger vad som skedde igår och vad som sades. Så de börjar tröttna gaska så rejält på mig nu. Men jag bryr mig inte, så länge jag är glad är allt perfekt.

Garvar fortfarande åt Ridderwall och Josefsons reaktioner. Figren finns det inga ord för, allt han gjorde och sa var bara för mycket. Schneider var också lagom rolig.

Aja, ska väl återgå till samhällen nu. Vore skönt att få den avklarad så fort som möjligt.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Karolina

JENNY DIN TÖNT

du har stavat josefson fel :O

2009-01-18 @ 16:42:19
Postat av: Jenny

Vad pratar du om? :O (a)

2009-01-18 @ 17:15:30
URL: http://jennhe.blogg.se/
Postat av: Diana

Jenny! Är jag efterbliven eller? Varför är du så glad? haha ;P

2009-01-18 @ 18:14:01
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback