a dream comming true

2009-02-10 @ 21:50:43

Det blev ingen matte överhuvudtaget. Orkade inte med någon, räknade ändå så bra i skolan. Dock blev det lite förberedelser inför svenskan. Vet nu vad och ungefär hur jag skriva den. Kom även på vad min debatt artikel ska handla om i samhällen och blev så glad och entusiastisk att jag nästan sprack. Tog sedan en liten promenad som gjorde att jag blev av med adrenalin kicken man fick.

Blev istället påmind om min dröm jag drömde inatt. Handlade om mig, Jonna och Cindy. Det sjuka var att den var så verkligen och vi tre skulle lätt kunna hamna i den situationen utan några större problem. Apropå drömmar. Johannas värsta mardröm gick i uppfyllelse tidigare idag. Kan säga med gott samvete att jag kämpade för att det inte skulle inträffa, men det var helt i onödan eftersom skadad redan var skedd flera dagar sedan.



Sitter just nu i två ganska djupa konversationer. Den ena på msn med Challeballe och den andra sker via mobilen med Johannas älskling.  

Märker nu att mitt rum måste städas igen. Det blev hel städat i söndags eftermiddag och på måndagskvällen var det stökigt igen. Fattar egentligen vitsen med att man städar inför födelsedagar. Rummet ser ändå lika förjävligt ut dagen efter som dagen innan av någon anledning.  

Nej, ska nu roa mig fram till klockan 22:55, då börjar god natt programmet.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback