MARDRÖM!

2009-12-13 @ 20:24:35
Jag håller seriöst på att bryta ihop. Få ett nervöst sammanbrott, en panikattack. Passerade spegeln i en hast, stannade upp och bakade tillbaka och tittade in i spegeln. Vad jag såg var så skrämmande så att jag troligen kommer drömma mardrömmar flera nätter framöver. Mitt hår har blivit ljusare! det har blivit sjukt mycket ljusare och jag har ingen aning om hur. Jag har nu fler ljusa slingor än jag har på flera år, dessutom är de tjockare, större eller vilket ord man nu ska använda. Det blev en skräckinjagande rusning mellan speglar, rum och olika ljus i en kvart efter det. Efter det kom jag på en slutsats. På något vis har Johanna smittat mig! Hennes ljusa slingor har på något sätt fortplantat sig och hoppas över till mig. Önskar att detta bara är en mardröm som jag snart vaknar upp ur. Önskar så innerligt att någon stoppat i roofie i min cola som jag drack under matchen och att jag sedan somnade in och drömmde denna hemska mardröm. För vinsten mot Liverpool måste vara sann!

Ska nu se Merlin, hoppas den serien kan bringa lite glädje i denna dystra tid för mig. Kan annars glädjas åt att komparativa uppgiften nu är klar. peppar, peppar! Imorron är det julklappshanlding med Johanna som gäller. Jävlar vad jag ska skälla ut henne då!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback