Jon Bovi!

2009-12-06 @ 15:04:05


Saker och ting hänger i än idag, får se om det blir någon mattelektion imorron eller om man stannar hemma och räknar i sin ensamhet.
Har precis slagit in årets julklappar, eller iaf det inköpta. Vi har fortfarande två att köpa, sedan har man ju tre vänner som är så krävande och behöver julklappar. Giriga jävlar!

Såg på SNL inatt. Låg och asgarvade för mig själv när Jon bovi dök upp och började sjunga sin låtar. Har sedan spenderat lite tid av dagen för att hitta ett klipp på detta. Men antingen är jag för korkad för att hitta det eller så jag helat ensam i hela världen om att skratta åt det.
Har anbars spenderat den största tiden liggandes i soffan i vardagsrummet tittande på skidor och handboll, har även lyckats peta in lite fifa09 emellan det.
Ska nu fortsätta mitt letande och förhoppningsvis finns orken till att plugga lite matte.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback