valborg

2009-04-30 @ 17:07:26

Min fötter värker och jag är helt slut i mina ben. En riktigt bra början på denna kväll.

Gårdagens kväll var jätte rolig. För att sammanfatta det kort så är Andreas en av de roligaste människorna jag känner att titta på fotboll med. Dessutom var det skönt som helst att se en Arsenal match utan att komma in i den på riktigt. Att slippa jaga upp sig på små saker, skrika, svära, klaga på allt, men framförallt slapp man skämmas över sitt beteende. Men så kommer det inte vara nästa vecka, då ska man minsann kolla hemma i vardagsrummet och få ur sig all olika sorters känslor.


Dagen idag var helt okej. Fick tillbaka psykologiproven. Fick VG+ på det, vilket jag är jätte stolt över, eftersom jag bara hann svara på en av VG/MVG frågorna. Ska få komplettera den biten och få chansen till högre betyg lite senare i kursen. Hade sedan biologi som var riktigt hemsk. Lärarstudenten som har oss just nu är så tråkig, seg och blä.

Efter biologion var det lunch då man fick en utskällning för man blogga för lite. Bryr mig inte så mycket om folk läser eller inte, men om de nu påstår att de gör det så kan de inte ha missat att jag klart och tydligt skrivit i ett inlägg att jag ska trappa ner på bloggandet. Sista lektionen var engelska, som var helt onödig.  
Snäll som man är åkte man sedan till Farsta med Johanna och undehöll henne i väntan på hennes vänner. När saker och ting sket sig för dem så följde man även med in till globen för att yta biljetter.

Ska nu hoppa in i duschen, äta och sedan ta kontakt med Jonna. Får se om det blir någon brasa ikväll, det vore mysigt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback