spelgalen!

2009-04-07 @ 13:36:49

YES! Har nu klarat av en milstolpe i mitt liv. Klarade precis Rymdjakten. Jakten började den 4 juli i slutet av 1940-talet och avslutades den 4 september 2002. En härlig insats. Har även lyckats flirta lite grann med Jennie så ska få låna hennes tredje klass, eftersom mitt verkligen är spårlöst försvunnet. Ska nu gå in helhjärtat och även klara av det spelet. Den där jävla Klara ska allt få styrk. Funderar även på att försöka skaffa Mulle Meck spelen. Herregud vad roliga de var. Älskade Mulle Meck bygger bilar.

Borde väl egentligen sätta igång med pluggandet nu. Usch, har en hel del att göra. Men finner ingen ork att väl ta tag i allt.


Såg precis att The sims 3 har kommit ut. MÅSTE HA! HAr tyvärr inte pengar för det just nu. Fattar hur jag lyckats spendera nästan allt på bara några dagar. Vad fan har jag gjort?
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback