UNDERBARA DAG!

2008-10-19 @ 18:02:40

Väntan var sjukt lång och plågsam, och den tiden jag fick vänta för ett litet tag sedan var ännu värre, kändes verkligen som en evighet! Men nu är den underbara dagen äntligen här! Har äntligen fått tillbaka min älskling!

Blev i min väntan sms bombarderad av två personer. Hade helt olika diskussioner med bägge två, men ändå påminde de lite om varandra. Allt som allt var det tre konversationer eftersom jag och Karro hade igång två st. Kan säga att det blev lite förvirrande och stressigt ibland.

Hittade en dikt som jag skrev till Johanna på engelska lektionen förra året. Nu får ni ha i tanken att jag då gick i ettan, vilket betyder att rimmet inte var det bästa, men den funkade iaf. Lyckades beröra henne och göra henne generad. Såg till och med en liten tår i ena ögonvrån efter att jag läst den för henne.


Johanna din fina lilla flickan,

jag kan få dig att hicka.
När jag ser dig blir jag pirrig i hela kroppen,
även snoppen ... om jag hade haft en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback