CP STÖRDA DAG

2008-10-13 @ 14:23:05

Det första jag gjorde när jag kom hem var att fixa en macka, ta choklad och en cola. Är i stort energibehov just nu.

Dagen började så hemskt som den bara kunde. Sov max fem timmar inatt, vilket resulterade i att man vaknade upp illamående, så där illamående som jag burkar göra andra eller tredje dagen på en fotbollscup. När man kom till skolan hade jag glömt min käraste skolägodel hemma, almanackan. Dessutom var både Johanna och Karro hemma idag. Johanna fick jag tag på men inte Karro, börjar bli riktigt orolig nu.

Efter redan första halva lektionen var jag vrål hungrig och blev tvungen att gå och köpa en äckelmacka i cafeterian. Kemin var verkligen hemsk, orkade inte med något så jag och Anna kom på alla möjliga saker att gör istället för att plugga kemi.


Dagens lunch var pytt i panna. Hatar det, finns inget vidrigare i hela världen (förutom lukten av kantareller). Efter lunchen hade vi fysik, som började riktigt bra. Vi fick tillbaka våra läxförhör och jag fick riktigt bra resultat. När jag gick fram för att hämta mitt prov mumlade L-O något om högsta i klassen, men är tveksam till om det verkligen stämde. När jag sedan satt mig igen och kollade igenom frågorna såg jag att jag hade fått full pott på en fråga som jag verkligen trodde jag var helt ute och cyklade på. Blev jätte glad, så sedan att han även lyckats ge mig ett poäng för mycket, men såklart sa man inget om det.
Men den glädjen blev kortvarig, för när han sedan gick igenom alla frågorna så var svaret på den frågan 0,33 h. Jag hade kommit fram till 33,3 h av någon anledning... tyvärr så är man inte så smart när det gäller fysik.
En sak som iaf gladde mig var att Natta senare på väg till bussen kom på att jag fick 1 poäng från VG.
Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback