Ceridalen är på

2008-11-25 @ 21:25:30

En dusch och en mysig promenad och helt plötsligt känns allt mycket bättre.

Har blivit jätte trött på benfiskar nu, eller fiskar överhuvudtaget. Slog mig nyss vilket patetiskt liv de verkligen har. Kände som huvudet skulle sprängas när jag läste om dem så frågade mor om hon ville ut på en promenad. Slutade med att även min sjuke far följde med. När vi kom hem från den hoppade jag in i duschen och sitter just nu och tittar på Arsenal live. Fabregas är lagkapten! Har även för en gångs skull kommit ihåg att smörja in kinderna. Är så stolt över mig själv.



Är så fruktansvärt trött på sockersuget jag känner hela tiden nu. Önskar bara att skiten kan bryta ut inatt så jag slipper gå runt och känna hur det vattnas hela tiden i munnen.

Har en lång och mysig sovmorgon imorron, precis som vi brukar ha. Men funderar ändå på att lägga mig hyfsat tidigt idag. Alltid lika skönt att få sova ut och vakna när kroppen själv vill. Kommer kanske till och med orkar upp imorron och läsa lite ur Doktor Glas om jag har tur.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback