Äckligt varmt ute.

2008-05-30 @ 18:33:30

image189

Idag var det ingen bra dag. Det enda positiva idag var att jag insåg redan imorse att det skulle bli en varm dag och tog på mig något annat än jeans.
Historian och fysiken var precis som väntat. Engelskan var både tråkig och rolig. Vi såg American history X. En bra film, men inte så rolig att se under tvång flera gånger enligt mig.
Pedleden var inställd vilket betydde 2§ håltimme innan idrotten, en lektion som jag var tvungen att gå på. Så jag och Challe traskade runt i Skogås/Trångsund. Satte oss sedan med Mikcis, Eliana och Carro och samtalade lite.

Sen hade vi idrott, lektionen började inte förrän efter en halvtimme av de hade gått, eftersom vi skulle vara nere i sjöängen. Det var en softlektion vilket betydde att man fick göra vad man ville. Vi satt på bryggan i en kvart, sedan fick man sluta. Känns ganska onödigt att man stannade kvar i skolan för en sådan lektion nu. Han tog inte ens närvaron.


Gick sedan hem till Karin där man fick middag. Om ni väntar på överraskning nu angående middag så kan ni glömma det. Vi åt som alltid hemma hos Karin köttbullar och Makaroner.
Tog sedan bussen hem eftersom Karin skulle vara barnvakt och plugga.

Kändes som jag babblade oavbrutet om allt och ingenting när jag var med Cahlle och Karin idag, inget att vara stolt över. Dagens roligaste var nog när vi var inne i det "Hemliga" matte rummet och fick höra lite gossip från Lisa.
Tror nog att alla kan gissa vad jag, Jenny Axelsnodd ska göra nu. Om inte är det ändå värt att skrivas:
Nu ska jag titta på Supernatural.
Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback