Susselulla.

2008-03-19 @ 21:09:53

Har kollat på sju avsnitt av How I met you mother och nästan skrattat ihjäl mig.

Jag är så otroligt trött nu, skulle kunna somna på två sekunder. Ska lägga mig snart.

Usch, morgondagen finns det inget sätt och spola fram den? Det börjar med ett utvecklingssamtal. Fattar inte varför vi ens ska gå på det, jag undrar inget, mamma och pappa undrar inget. Ändå ska man dit en halvtimma tidigare än vanligt för att sitta där instängd i ett rum med pappa och L.O. Och jag vet med all säkerhet att pappa bara kommer bli sur och irriterad på L.O och L.O kommer göra bort sig totalt.


Sen efter det ska man ha ett jävla cptal. Helt ärligt, jag hatar att hålla tal! Hatar att stå i centrum. Speciellt när Annie ska sitta och bedöma en. Nej, nu överrumplas man med en massa negativa tankar.

Ska lägga mig nu. God natt alla!
 

image218
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback