Min älskade Finne.

2008-03-18 @ 19:28:46

Måste berätta om min lilla deja-vu upplevelse jag hade idag. Det var när jag var på väg ut till bussen. Det snöade ute och jag gick med min tjockis jacka, luvan uppdragen och iPoden spelade på för fullt. Lyssnade just då på Miss you nights. När jag fram till den platsen då man ser busshållplatsen så var det som jag blev hypnotiserad, allt försvann det enda jag såg var busshållplatsen. All snö som regnade ner, all snö på marken, alla bilarna allt försvann. Plötsligt så blev det varmt, och det kändes som det var sommar.


Det dök upp minnen och bilder från en sommardag som jag verkligen undrar vad som flugit in i oss. Till vårt försvar kan jag säga att Jennie är finne och jag hade troligen fått solsting.


Hur som helst så kom minnena från den dagen då vi hade bestämt oss för att åka in till allsång på skansen. Det kändes precis som om finnen sprang där bredvid mig. Jag hörde våra skrik, skratt och allt flumm som skedde precis där. Det kändes till och med som jag höll i min coca-cola burk! Det var precis som den morgonen då jag bara sovit i 45 minuter och Jennie varit vaken hela natten. Det var jätte läskigt.

Allt var som en musik video eller som i en film när någon i slutet tänker tillbaka på hur allt var under filmens gång.
Gud, vad jag saknar dig Finnen.

image217
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback