Lisa Pinky Nordh.

2008-03-27 @ 20:38:28

Det spelar ingen roll hur dåligt humör man än är på. Lite Lisa Nordh och alla skit är som bort blåst.


Lisa, du ska veta att du är en sån underbar människa! Du får mig alltid att le. Du får mig alltid på det allra bästa humöret. Hur nere man än är så lyckas du alltid få en att skratta. Du en av mina allra bästa vänner, utan tvekan. Jag kan verkligen prata med dig om allt och ibland är du den enda som jag vill jag prata med.

Gumman, du är en av de finaste människorna på denna jord och du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig.


image224

Det är en sugande text, jag vet. Men det är så mycket jag vill få sagt, men det går bara inte.
Det allra viktigaste som jag vill framföra är att du betyder så sjukt mycket för mig.

Och så vill jag tacka dig, tacka dig för allt. Det har betytt mer än vad du någonsin kommer ana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback