Lisa Nordh till undsättning.

2008-03-27 @ 20:20:30

Tänk positivt Jenny, positivt! Det är inte så lätt vid alla tillfällen.


Seriöst, matten håller på att ta livet av mig. Hatar den skiten. Vad har jag för nytta av att kunna räkna ut kvadreringsregeln? Saken blir inte heller lättare när mattematiken säger emot sig själv hela tiden och är ologisk, enligt mig då.


Till råga på allt så såg jag klart på serien som jag tittat på den senaste tiden idag. Den slutade hur sorligt som helst, började nästan gråta.

Aja, en glad nyhet är iaf att Prison break börjar igen på måndag. Om jag nu vill kolla på den igen, slutar alltid med att jag blir så upprörd när jag ser den. Funderar på att ladda hem den och titta på den i min takt, med andra ord alla avsnitt på en dag ... kanske två.


Nej, usch kvällen har varit allt annat än bra. Dagen var iaf bra. Var på Ikea med mamma och fick en massa roliga saker. Köpte bland annat en film. ( :

Nu skrev Lisa till mig på msn. Förhoppningsvis och troligtvis så kommer hon lysa upp denna kväll.

image223
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback