Kvirre&Hoppsan.

2008-03-17 @ 20:46:39

Sitter just nu och kollar på hockeyn, inte så roligt om jag ska vara ärlig.

Har precis satt mig vid datorn efter att ha suttit i vardagsrummet med mor och far. Pratade oavbrutet om allt här i livet, precis som jag brukar framför tvn.

Kom då och tänka på mina två favoriter när jag var lite, Kvirre och Hoppsan. Jag verkligen älskade de små trollen och alla deras äventyr. Kommer ihåg hur jag brukade tjata på mormor att hon skulle berätta om dem, eftersom ingen kunde berätta historier så bra om dem som mormor.

Drabbas av en nostalgiattack nu. Haha, tror nästan att jag måste be henne berätta en liten historia någon dag.


image216

Vad har man annars gjort idag då. Faktiskt förvånansvärt mycket. Började med att man åt lite efter man kom hem från skolan, snackade med Schalle både i telefonen och på msn. Sedan kollade man på tv i någon timma och hoppades på att man skulle somna, men det gick inte. Efter det kollade jag på 5 avsnitt av How I met you mother. Sedan var det middag, fysikplugg och hockey.
En ganska vanlig dag. Men nu när jag väl tänker efter så känns det ganska otroligt att man hann med så mycket.


Kom precis på att det snart är påsklov, vilket betyder att jag och JB skulle hitta på något. Ser verkligen framemot det, var riktigt länge sedan man umgicks med den psykopaten. ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback