Jenny is back!

2008-03-21 @ 19:58:58

Först och främst måste jag bara säga att Örebro/Glanshammar måste vara bland de gulligaste ställena som finns. Kändes nästan som man åkt bakåt i tiden när vi körde runt inne i stan. Dessutom har de världens gulligaste namn på ställen där. Hur många städer döper plaster till rävgången?


Japp, rubriken har så rätt. Märkte i bilen att det verkligen är så nu. Har sagt det tidigare men nu är det officiellt och på riktigt. Jag har gått tillbaka till min gamla musik. Så nu är den gamla vanlig Jenny tillbaka.

Har blivit kär i en och en halv låt också, så ovanligt när det gäller mig. Men men, hur som helst så heter låtarna Butterfly kisses och Nothing's going to change my love for you. Ni som känner mig kan säkert lista ut vilka som sjunger dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback