JAG VILL KICKA BOLL!

2008-03-07 @ 18:30:38

Jag är på det allra sämsta humöret som man kan vara på. Har känt av i benen och hela kroppen nu i en vecka hur gärna jag skulle vilja ta en boll och kicka lite. Inte mycket, inte länge och definitivt inte avancerat, utan bara ta en boll och gå ut och latja lite som min tränare brukade säga. Men har itne haft någon tid för det. Detta abstinens besväret har lett till att jag de tre senaste dagarna har stått och slagit lobbar upp på min säng och tränat att nicka med mig själv inne i mitt rum. Stod även och "sköt" på Danne när han satt tittade på tv här om dagen.


Så helt plötsligt kom då den här dagen och denna tidpunkt då jag verkligen känner av bollkänslan eller vad man nu ska kalla det i hela kroppen. Så tänkte be pappa lite snällt om han inte ville gå ut och sparka lite med mig ett tag. Började väldigt bra med att gå in i vardagsrummet där han satt och tittade på tv och sa: Pappa, jag tycker om dig.  Men inte fan ville gubben gå ut för det, så efter några minuters tjatande så lämnade jag honom i rummet och gick in på mitt rum. Samtidigt så kände jag hur ilskan och aggregationen kokade inom en. Gick sedan in i vardagsrummet en liten stund senare då det kändes som allt lugnat ner sig och sa "jag tar tillbaka det jag sa förut."


JAG VILL KICKA BOLL!

image177
Kommentarer
Postat av: Jonna Ahvander

Jag visste det ;)
Jag känner dig :)

2008-03-07 @ 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback