Jag har något som du inte har.

2008-03-11 @ 17:22:08

Ja, det är precis som det låter. Jag har något väldigt unikt och speciellt,  en liten Mickis som vaktar min mobil.


Har precis skrivit klart min historia uppsats och spanska uppsats nu. Är jätte stolt över mig själv. Ska låta pappa läsa igenom historia uppsatsen sen och låta honom kommentera den. Vet nog hur det kommer sluta, men det känns alltid säkras att låta honom läsa alla inlämningar.


Funderar på att gå ut och springa sedan efter maten och innan fotbollen. Men vet inte riktigt om jag orkar, det beror på hur mörkt det blir.

Sedan ska jag sitta och plugga spanska medan jag kollar på fotbollen. Det är inte en så jätte rolig match ikväll, eller jag är inte så intresserad utav något av lagen med den kommer garanterat bli spännande.

Ska nu försvara mig mot Johannas påhopp som troligen kommer komma inom en snar framtid. Som jag sa på engelskan så kollar jag bara på fotboll när det gäller Arsenal. Men jag brukar även kolla när det är Champions league, eller två andra stor lag (engelska storlag).


Nu kom pappa hem! : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback