England i höst! :)

2008-03-29 @ 18:14:24

0 - 2 till 3 - 2 med en man mindre. ARSENAL! Ibland är fotboll bara för underbart. 

image230

Förutom fotbollen så har dagen varit riktigt bra. Åkte iväg med mor och far och köpte en massa nödvändigheter och åt ute. Riktigt mysigt. Sedan var det lite matte innan fotbollen och just nu väntar jag på nästa match samt mat.


Sitter också och funderar på vad jag ska göra senare ikväll, förutom webbquest och matte. Önskar att det gick någon bra film, men det verkar inte som det. Tydligen ska det också bli pokerkväll här så det gäller att hålla sig undan. Aja, det bli nog någon gammal serie runt tio som man kollar på.


Längtar tills i höst. Pappa har lovat att vi ska till London igen och kolla fotboll. Förhoppningsvis så kommer fler intressanta spelare spela den här gången. Har redan bestämt mig för vad som ska shoppas i souvenir shoppen, fast vet att jag kommer ångra mig när man kommer in där.
Nu börjar andra matchen. Hoppas United förlorar stort.

Kommentarer
Postat av: karin

helt allvarligt... det kan ju bara inte stavas: shoppats! ser ju helt sjukt ut :S

2008-03-29 @ 22:51:00
Postat av: Jenny

Du ser helt sjuk ut. ;D

2008-03-30 @ 00:07:52
URL: http://jennhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback