BLÄ!

2008-03-09 @ 14:48:53

Jag håller på att bli galen på franska revolutionen! Det är så jävla tråkigt och förvirrande. Står helt olika vart man än kollar och sen när man pratar med Gunnar så drar han ännu fler berättelser om det bara för att förvirra en ännu mer. Det jobbigaste av allt är att jag vet svaret på alla frågor, men av någon konstig anledning så får jag inte ner det på pappret. Det går inte att skriva en löpande text om det. Det går inte att skriva en sammanhängande text.


Dessutom har man spanska prova och svenska tal den här veckan. Kan säga redan nu att spanska provet kommer gå åt helvetet., likaså med svenska talet.

Har även matteläxa tills imorron och en fysik läxa samt inlämning tills på fredag och onsdag, men det kan man ju glömma att jag kommer hinna med.

Dessutom är det fotboll om två timmar och om tre kommer alla gäster. Så det kommer inte bli något mer plugg ikväll. Usch.

Så är det någon som känner sig sugen på att göra en fysik inlämning eller skriva en historia uppsats så kan ni ju alltid höra av er.

Kommentarer
Postat av: Carro

du jenny, LO har ej satt upp nån dead line för fysiken. Han kanske antydde nån gång "nästa onsdag" men jag tycker inte det var tydligt!

2008-03-09 @ 17:50:41
URL: http://jagecaroline.blogg.se
Postat av: Diana

Jag förstår vad du menar med Franska revolutionen. Jag fattar ärligt inget, fick inte ner någon text på pappret! Helt omöjligt, tur att man har en pappa som är duktig ^^

2008-03-09 @ 21:11:31
URL: http://bittrasanningen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback