Verkligen?

2008-07-10 @ 21:03:48
This is the city that raised me.

Jag berättade nyss för mamma och pappa vad det är som jag och Karin egentligen gör när vi är och "simmar". Mamma kom på oss när jag hela tiden sa till dem att lukta på mina händer och känna kloret, kände då att det var lika bra att erkänna.

Så jag berättade om hur vi kommit på idén när vi fått syn på Karins grannes hink fylld med klor till poolen. Jag berättade hur vi lyckades sno, jag uppehöll dem och låtsade vara vilse medan Karin smög in och snodde den. Varje gång vi sedan ska "simma" dränker vi in handdukarna och våra bikini i kloret och sedan oss själva så att lukten ska finnas där.  

Sen har vi spenderat varsin hundralapp på knark som vi sitter och sniffar i oss på plattan med våra andra "färgglada" vänner. Det är just därför också som vi går ner i vikt.

Fan, att de kom på oss ... Nu är det adjöss med det lilla äventyret.


Ska gå en promenad nu. Är grymt sugen på att simma nu igen. Jävla endorfiner.

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: karin

haha :D



a men om typ en vecka så kör vi gärnet igen!! :D

2008-07-11 @ 12:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback