IKEA med Mogo och G.

2008-07-07 @ 08:24:10
Försöker just nu att trycka i mig lite frukost, fruktsoppa och keso. Ska bli hämtad om mindre än 1½ timme. Är sjukt trött trots att jag la mig riktigt tidigt igår, men lyckades inte somna så snabbt och har dessutom vaknat flera gånger under natten.

Äsch, men men.


Snart bar det av till IKEA. När jag gjorde i ordning frukost för kanske tio minuter sedan så kom jag inte på varför vi så gärna ville åka dit. Det enda jag kom på efter någon minuts tänkande var att Karin ville se den dära killen. Kanske blir en till ram då... JUST DET! SNILLEBLIXT! JAG SKULLE JU KÖPA CHOKLAD!

Det var därför jag ville till IKEA, för chokladen! :)


Ifall någon undade så vann nyss Benji So you think you can dance. Grattis(?)  

Kim hälsar!


HAHAHHAA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback