En dag med Rohie.

2008-07-20 @ 19:23:37
A,S,T

Rohie åkte hem för någon timme sedan. Det blev precis som planerat, en massa godis och en riktigt gullig film. Vi såg Alvin och gänget, eller Alvin and the chipmunks. Herregud vad söta de var!

Vad ska man mer säga om dagen? Jo, Rohie insisterade att jag är lik Mischa Barton och att jag lätt skulle passa in i en One tree hill serie (tror hon nämnde den serien). Men hon var dock osäker på om jag skulle klara engelskan... och säger att jag är elak!


Ska nu ägna mig åt lite U-19 fotboll och lyssna på musik. Måste lägga mig tidigt idag eftersom man ska vara färdig klädd och vaken imorron vid åtta, usch!  

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback