Du är fan underbar!

2008-07-24 @ 22:51:22

Kom precis hem från Finnen. Åkte dit vid sex tiden för att bli klippt. Efter en timmes sittande på en stol och en massa jävla babblande var hon klar. Fick även ett visdoms ord från Jennie, "Getingar är inte taskiga om man är snäll emot dem". Blev sedan bjuden på middag som man verkligen inte kunde tacka nej till. Var jätte gott, och trevligt sällskap hade man också.

Efter middagen fastnade vi i sofforna där vi satte i ungefär en timme och bara pratade en massa minnen. Vi gick ju i samma klass från 6års - 9:an. Så vi hade en hel roliga saker att prata om. Blev sedan avbrutna av den berömde Gävle-Dennis. Lärde mig då att hans ordförråd inte är så stort samt att Jennie är nästan en minikändis i Gävle. Sedan fastnade vi framför en av de filmerna som jag allra minst egentligen vill se, någon beckfilm. Helt ärligt, svenska filmer är verkligen så B.
Allt som allt fick man klippning och middag för ingenting eftersom Jennie vägrade att ta betalat.
Jennie,  jag älskar dig. Har verkligen saknat stunderna med dig, och allra mest förra sommaren. Du är underbar.


du&jag.

Dagens skämt:


Det var två äpplen som satt på en gren bredvid varandra. Rätt som det var ramlade den ena ned, då sa den andra:
"moget"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback