Stolt.

2008-01-24 @ 16:53:48

Det känns som jag har hur mycket som helst att skriva om, men när jag tänker efter så kommer jag inte på något. Det enda som jag kommer och tänka på är hur mycket plugg jag har att göra.

Idag hade vi redovisning på fysiken. Det gick väl inte så bra som jag hade trott, stakade mig fram genom det lilla jag hade att säga. Men ibland så skre ju även sånna saker. Sedan började L.O prata om Newtonslagar, han nämde speciellt tröghetslgane. Det fick mig att undra om hon han själv inte råkat ut för den.
Det allra största jag har att berätta om idag, något som verkligen är stort. Är att idag så fattade jag matten, och idag jobbade jag på riktigt bra och effektivt. För första gången någonsin hann jag med det som skulle göras på mattelektionen. Helt otroligt! Är så stolt över mig själv. :)

Anna var också sjuk idag, vilket gjorde att jag inte hade någon att ... vara extra snäll emot. Men till min stora glädje så bad Aho mig rent ut sagt att vara det mot Carro.
En annan sak som Aho sa som verkligen chockade mig var att hon påstod att man måste vara försiktigt med vad man gör och säger runt omkring mig. För jag skriver sedan om det i bloggen, jag menar är inte det lite själva menningen med blogg? Och vad spelar det för roll om jag skriver om det i min blogg? Men jag lovar Aho, jag skulel aldrig skriva "carroberättelser" om dig. ;)
Just det, sen satt Carro hela fysik lektionen och frös ut Alex! :O Hur kan man? Man ska faktiskt vara snäll mot de som är mindre, eller vad det nu är man brukar säga.

På vägen hem ifrån skolan fick jag inte prata med Karin, fast hon lovade mig det igår. Ska jag behöva dra historien igen? Det började med att jag bara var din klasskamrat ....
Nej, nu ska jag plugga en hel del. IBM, man.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaa ja du kääraste klasskamrat.

2008-01-25 @ 18:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback