SJUK!

2008-02-20 @ 18:11:12

Har inte orkat skriva något idag. Var hemma idag från skolan och det känns som jag har varit däckad hela dagen. Har spenderat den största tiden i soffan och sängen. Så fort man satt sig vid datorn så har jag blivit helt slut i hela kroppen och bara orkat med i tio minuter innan jag gått tillbaka till soffan.
Dessutom har jag haft träningsvärk i magen idag av någon anledning. Så vid de få tillfällena då man funnit något road och börjat skratta så har man blivit tvungen att sluta med detsamma eftersom man känt av de små musklerna i magen.

Ska inte till skolan imorron heller, vilket betyder att det inte blir någon curling för mig. Fan. Jag som längtade så mycket. Som det verkar just nu så blir det inte heller någon skola på fredag, och det är väl skönt ... på sitt sätt.

 De roligaste på hela dagen har varit vi de få tillfällena då man orkat sätta sig vid datorn och kollat på Found a way. Den låten och den videon. <3
Lyckades nyss övertala mamma och pappa att åka iväg och köpa juice till mig, eftersom jag drack upp den vi köpte igår tidigare idag.

Ikväll är det fotboll, fotboll på riktigt. Vilket betyder Arsenal. Ska bli riktigt kul att kolla på, men har en känsla av att ett skadedrabbat kommer få spela utan Eboue eller Fabregas.
Nej, nu känns det som febern börjar stiga igen. Ska väl dra mig tillbaka till soffan. IBM, man.


image133
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback