Historia lektion.

2008-02-19 @ 09:49:03
Har historia nu, men Gunnar är inte här. Så vi ska börja söka information till fördjupningsarbetet vi fick förra veckan. Men jag orkar inte, för det första orkar jag inte och för det andra så vet jag inte än vilken revolution som jag ska skriva om.

Jag fryser skit mycket, är jätte trött och mår illa. Funderar på att dra hem efter matteprovet. Hade ju planer på det igår med, men det blev inget. Så får väl se hur det blir idag. Men idag har jag också fler, tråkigare och längre lektioner. Så troligen är det hej då efter matteprovet.

Ska kanske försöka skriva klart fysik labrationsrapporten nu. Då får man ju en midre sak att göra till fredagen.
IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback