Frågetecken ?

2008-02-28 @ 18:42:32

Jag fattar inte vad det är som har hänt. Jag trodde jag skulle skriva jätte mycket i bloggen, mer än vad jag brukar. Men istället så har det blivit så att jag knappt ens orkat med att skriva ett inlägg om dagen.


Denna dag började med en sen morgon. Bestämde mig igår för att jag skulle få sova ut riktigt ordentligt idag, vilket jag gjorde. Så underbart skönt, första riktiga sovmorgonen på lovet. Sedan skulle jag och mamma kolla på Sinbad. Men när jag äntligen hade bränt klart den så hann vi bara se tre minuter och sedan kom mormor och kusinerna på besök.

När de äntligen hade gått så bestämde vi oss för att åka byta och fixa lite saker som vi köpt under de senaste dagarna, det tog nästan hela dagen. Så när vi kom hem var det bara och äta middag för att sedan övertala Danne att åka till Farsta. Jag ville nämligen köpa det nya The Sims spelet som jag inte hittade tidigare idag i alla de fem affärerna som jag var inne i.  Samtidigt så skulle Danne fixa lite saker i Farsta.

Allt sket sig för honom, samtidigt som jag fick det jag ville ha, The Sims.

Ska nu installera det. ( :  Tack Danne!

IBM, man.

image149
Kände bara för att ha en bild.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback