En liten dikt från hjärtat.

2008-02-05 @ 20:14:50

Ska börja med att be om ursäkt. Johanna, jag glömde bliden idag igen. Men hoppas att den kommer hem imorron. Det blev ingen träning för mig idga, rätt så skönt. Orkade bara inte när jag kom hem. Mamma och pappa hade glömt bort den så behövde inte hitta på någon orsak heller. Får gå på söndag eller om en vecka. då.

Har nyss kollat på Drake & Josh, och nu är det hockey som gäller. Innan det var det bara en massa pedled. Usch, kom precis på att jag har engelska och matteläxa också. Ska kanske göra någon utav dem, engelskan, snart.

Blev nyss ombed att skriva lite om Lisa. För att göra det så måste jag uttrycka mig med hjälp av en dikt,

Lisa, du är så fin. När du inte fisa gör.
Dina ögon lyser klarare än den klaraste himmeln. Vill du bli Kribbas brud?
I din ficka har du en blåklocka, själv har jag en i silver på armen min.
Nu orkar jag inte skriva mer, gråt bara inte för mycket. Jag vet att jag berör.


Jag har verkligen dikter.

image98

Barbiie blue <3 Pinky
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback