Goder morgon

2008-12-29 @ 14:21:57

Vaknade sent återigen. Skyller allt på hockeyn. Låg kvar i sängen för länge, som vanligt. När man äntligen kom upp blev det Fabregas och frukost. Sen ringde mormor och frågade åt killarna om jag ville komma över. Var inte så sugen just då, men nu lockar det väldigt mycket, så ska nog ta en sväng dit snart. Funderar på vad man ska ha på sig. Det är så fruktansvärt kallt ute.


Läste nyss något på Arsenals hemsida som fick mig att smälta. Tydligen har Xabi Alonso ringt Fabregas varje dag sedan tackling och bett om ursäkt. Vilket jag tycker är jätte gulligt. Om man läser hela intervjun så märker man sedan hur mogen och storsint Fabregas är för att vara en så pass ung fotbollsspelare. En del kom nog när han blev lagkapten, tro mig det ändrar en oerhört mycket. Aja, ska nu ta och leta upp några kläder man kan ha på sig utan att skämmas för mycket.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback