carry on my wayward son ...

2008-12-17 @ 21:15:56

Just nu är jag så jävla trött. Har inte kunnat plugga ett skit på KKT idag. All energi och tid har gått åt till biologin. Inte har man blivit klokare på den för det, hoppas verkligen att jag inte får fåglar imorron. Kan inte ett skit om dem. Vilket betyder att jag kommer vara mer än körd imorron på både redovisningen och provet.  

Håller dessutom på att bli sjuk. Hade världens huvudvärk tidigare och troligen feber. Skulle så gärna vilja skippas morgondagen, men kan inte.

Aja, förhoppningsvis kommer jag få benfiskar imorron och sedan kunna plugga på varenda lektion fram till KKT. Nej, nu måste jag verkligen muntra upp mig själv. Finns bara en sak att göra ...

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback