BLÄ på all skola.

2008-12-16 @ 15:02:58

På vägen hem från skolan fastnade blicken på en löpsedel. Det stod något om att allt fler ungdomar måste ta piller för att orka med stressen. Är det verkligen så konstigt? Med tanke på all den pressen och stressen skolan utsätter oss för så är jag mer chokad över att fler ungdomar inte går in i vägen eller bli självmordsbenägna. Det är verkligen helt sjukt va de utsätter oss för. Speciellt om de gång på gång upprepar att detta är den "viktigaste tiden i vårat liv".


Har nu sett klart på alla The class avsnitten. Riktigt sorligt att man inte kommer få se fortsättningen, hände ju sjukt mycket i slutet. Ska nu börja med allt plugg. Har bestämt mig för att endast bry mig om KKT och idrotten idag. Orkar inte tänka på något mer, dessutom så har jag inte fått allas del till biologin.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback