Uppladdning.

2008-08-24 @ 21:39:53

Sitter just nu och försöker ladda mentalt inför morgondagen genom att lyssna på en massa JB. Har verkligen fallit för pladask för det bandet, nästan lika fort som det gick för Bell ... men bara nästan!

Tänkte ta och skriva mitt sista inlägg för ikväll och troligen det sista innan man börjar skolan igen. Tvivlar att jag kommer orka/hinna skriva imorron, men ibland lyckas jag överraska mig själv.



kommer helt ärligt sakna scortum lektionerna.

Om vi nu räknar med att detta är det sista innan hemskheterna bryter ut så tänkte jag ta och varna alla. Imorron börjar som sagt skolan, vilket betyder att alla på min kontakt lista kan bli utsatta när jag blir uttråkad eller när jag anser att jag sällskap som Johanna, Mingis, Anna, Micham, Challe & Co. blir alldeles för jobbiga och tråkiga så kan sms beroendet ta över. Har nu varnat er, så snälla. Ha överseende när/om ni blir utsatta imorron, iövermorron eller någon annan dag fram till jul.


Trots att det är kolsvart ute så lyckades ändå en liten solstråle nå fram hit och lysa upp tillvaron lite grann. Fick nämligen det supersöta svaret från Kim " läser din blogg xD" när frågan "vad gör du?" ställdes. : )

Ali <3 Bali (Kim hälsar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback