Pappa är hemma!

2008-08-19 @ 22:47:12

Pappa kom nyss hem! JIPPIE! Har saknat honom som jag vet inte vad!

Ryggontet börjar också gå över. Dessutom fylls min hylla med allt fler bra filmer som man bara älskar. Sen så är det allra bästa vetskapen att Karin slutar halv fem imorron, så ni kan ju gissa hur kul jag och Challe kommer ha imorron. Så med andra ord känns det nästan som livet inte kunde ha varit bättre just nu.



Kvällen spenderades med att fixa och trixa på Dannes dator. Han fyller sin hårddisk med filmer hela tiden och jag hinner knappt med att bränna filmer. Lyckades iaf övertala honom att ladda hem tre filmer idag varav en av dem var Horton hears a who! Tvingade sedan mamma att se den med mig. Den filmen är bara för gullig. Älskar namnet Whoville. Sedan gick resten av kvällen åt till bränning och upp zipning. Ska nu spendera en liten tid framför datorn för att sedan sova gott, vakna upp och jävlas med Karin. : )

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback