"Dude, I love this album more then I love myself"

2008-04-21 @ 19:25:18

Idag har allt varit mycket värre än de senaste dagarna. Det har runnit i ögonen oavbrutet hela dagen och jag har ytan tvekan nyst över 800 gånger.


Runt tre total kollapsade jag, vilket betyder att jag var i stort behov av sömn.  Eftersom jag har så himla bra självinsikt så visste jag att jag aldrig skulle kunna somna mitt på ljusa dagen. Försökte då lista ut vad det är som får mig att somna, och efter ett par minuters tänkande så kom jag på att inget får mig att somna så bra som poker.
Ladda då hem två avsnitt av något poker program, möblerade om på skrivbordet och la mig i sängen för att sova. Somnade efter en halvtimma och sov sedan tills pappa väckte mig. Hann se de sista tio minuterna och såg hur killen som jag höll på vann hela skiten.


Efter maten blev det några Drake & Josh avsnitt, har nu bara fyra avsnitt kvar av hela serien. Lite sorgligt. Såg nog den roligaste kommentaren genom alla säsonger (rubriken).
Tror nu att jag ska försöka få tag på någon bra film.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Men Jenny då! :(
BLI FRISK!!!

2008-04-21 @ 21:34:30
URL: http://michams.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag ber till Mhammed att jag ska bli det.

2008-04-22 @ 12:58:14
URL: http://jennhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback