Idag är det en ny dag

2007-09-28 @ 17:37:50
Idag är det en ny dag, som det stod på någon liten turk-kiosk vid globen.

Ja, nu ska man börja med att klaga lite på en viss person. Ska väl inte nämna namnet men den hära personen som lovar alldeles för mycket som den inte kan hålla. Iför går så lovade du mig en sak som man koppla till just det här. Du borde verkligen veta vem jag menar och skämas ihjäl! Usch och fy så gör man inte.
Till slut vill jag bara tacka JB & Challe för dom fin fina kommentarena, älskar er flickor, det värmde verkligen. :) <3
Ska också passa på och säga att datakunskap verkligen är det värsta! Herregud så jäkla tråkigt, oanväntbart och dessutom fattar man inget av det. :S Just det, nu när jag ändå håller på och pratar om skolan så ska jag väl också passa på och meddela att Pedled provet idag gick galant. WOHO :D trots allt strul som var.

WOSHA PÅ ER ALLA! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback