En händelserik dag .... (a)

2007-10-03 @ 16:30:24
Woho, måste bara passa på och berömma mig själv. Jävligt fint tema på bloggen ;D
Jaha jaha, dagen började jobbigt.. det var så otroligt skönt och mysigt i sängen att jag faktiskt övervägde att ligga kvar i ett par timmar till, kanske fejka att man var sjuk.. men eftersom man hade tre prov idag var det inte en sån bra dag att göra det på :/ Fick prata med Karinbarin på vägen till bussen. Efter att ha pratat med henne ett tag lyssnade jag på radion där Alex Shurman (eller hur han nu stavas) var gäst, dom pratade om hans nedlagda blogg :S :/  Bussen var itne alls så full som den brukar vara. Fast egentligen kan man inte ens använda ordet full för den idag, om man jämnför med alla andra dagar. Fösrta lektoinen hade man ett av proven, fy fan vad dåligt det gick asså. Efter en timmas skrivande sa Gustav att det bara var en timma kvar, just då låg jag på fråga nr 7 av 14! Snacka om att det blev racertävling...  Helt ärligt, jag har aldrig i hela mitt liv gjort ett sånt dåligt prov! (om man räknar bort alla matteprov). Efter det var det TRÅKspanska.. ucsh, asså spanska och datakunskap tävlar verkligen om vuilket som är det värsta ämnet, efter dom kommer matten på typ 20:e platsen och nästa hittar man på 36:e ... alltså jag gillar verkligen inte de ämnena. Efter det var det lunch, åh.. härliga lunchrasten :) Sen hade vi svenska... var tvungen att hjälpa Minigs typ hela lektionen... hann knappt ens börja på min gena uppgift. Sedan var det dags för datakunskap och två prov :/ Vi skyndade oss in så vi skulle kunna få göra dom först. Fick 70 på det första och 80 på det andra, och det var på det provet då jag fattade noll av. Så det var en glad överraskning. Vi slutade halv tre, med andra ord en timma och en kvart tidigare. När man kom hem med bussen var lillkusinen hära, så då fick man börja roa han. Men han åkte hem för ett tag sen och nu sitter man här och äter glass... Mmm.. vanlij med krossade chocklad, finns det någon godare glass? Ska bara passa på att berömma Karin nu ockås, du är så duktig som läser min blogg. =) Så vill jag också bara säga att Carro bara är för gullig. :)
Kommentarer
Postat av: Mingis

aaauw.. haha.. sorry för att jag tog upp all din tid ;D..men du är ju så himlans BRA på att hjälpa mig!!! :D..

2007-10-03 @ 21:18:48
Postat av: karin

Ska bara passa på att berömma Karin nu ockås, du är så duktig som läser min blogg. =)
JENNY VAD HAR HÄNT?!?! DU Har blivit SNÄLL! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
<3

2007-10-04 @ 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback