:D

2007-10-25 @ 20:56:40
Åh, idag var en helt underbar dag, om man bortser ifrån alla prov och läxor. :/
Det hela började redan igår precis innan jag skulle lägg mig, som vanligt började jag tänka igenom vad det är jag ska få uträttat efter jag kommer hem ifrån skolan dagen därpå. Jag kom inte på en endaste sak,. inte en endaste läxa eller prov som jag måste träna på. Trodde jag hade fått minnesförlust, jag blev livrädd. Var tvungen att sätta mig ner och koppla bort allt och bara fokusera på alla läxor, prov och inlämningar... men ingenting kom upp. För första gången på veckor (kändes det som) skulle jag vara helt ledig en eftermiddag. Så underbart skönt! Det känndes nästan tomt och jag började undra vad jag skulle göra, det är hemskt när skolan börjar ta över ens liv. :/
Dagen började med svenska, inte den roligaste lektionen som finns men men ... efter den var det spanska och dags för dagens första läxför hör. Det gick väl gasnka bra .. sedan var det matten. Jag hoppas verkligen att jag får G, annars kommer jag bryta ihop totalt. Sen var det gjympa, och jag var tvungen att plugga på den dära jävla cp latinen, så det blev inga övingar idag heller. Valet stod mellan latin eller ut och jogga. :S Idag var det den tråkigaste latin lektionen någonsin! Känndes som den häll på i ett år. Allt gick jätte bra, fram tills vi skulle använda Magnum och böja det. Fan vad jag blev sugen på Magnum! Var tvungen att åka till farsta och köpa en. Fick gå där med en glass i handen och fick en massa konstiga blickar efter mig. :/  Men vad gjorde det? Jag pratade ju med Karin. =) Dessutom var inte den läskiga gubben på bron! =D
Nu ska man duscha och sedan gå och lägga sig. Imorron ska jag vara med Karin =D LYCKA!

WOSHA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback