21 oktober

2007-10-21 @ 17:17:22
Ja, nu sitter man här och ska egentligen plugga... men jag är redan så duktig så det behövs inte. (a) Lyssnar på Freeway, vilken underbar låt! :) <3 Sjunger med, det är inte lika fullt underbart :/ 
Nu när man tittade ut genom fönstret så slog mig vad gult det är ute, det betyder att hösten är på väg, eller att den redan är här :/ (ja ja, jag vet, lite sent att inse det nu). Aja, skit samma det är ändå inte kul.
Aja, det jag egentligen ville få ut av det hära inlägget var att jag saknar min kära mobbade vän Karin :/ Men man ska ju få uppleva den stora lyckan att umgås med henne på fredag! :D WOHO! LYCKA!
HAHA, nu när jag täkcer efter så är det dominerande samtalsämnet i min blogg just Karin. Känn dig stolt gumman ;D

WOSHA PÅ ER ALLA!
Kommentarer
Postat av: kaaaruun

hahaha hetaste ämnet xD sjukt stolt! ÄLSKAR DIG jenny! saknar dej också

2007-10-24 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback