Morgon, den 9/11 2007.

2007-11-09 @ 07:41:09

Vilken underbar morgon. För första gången den här veckan försov jag mig inte, och lyckades vakna inte allt för trött. Väntar nu på att man ska kunna gå till bussen. När man tittar ut genom fönstret ser det inte allt för kallt ut, hoppas solen dyker upp så fort jag öppnar dörren.
Denna dag är helt fullbokad. =) Först ska man till skolan, slutar runt tre. Då ska jag inte till rehaben. Hoppas jag slipper det snart, saknar fotbollen. Sen ska man shoppa! =D Sedan kommer självahöjdpunkten denna dag/vecka. Jag ska vara med JB. Kan göra något roligare en fredagskväll? Längtar efter att ligga i sängen och kolla på film, för att sedan upptäcka att JB har somnat. Eller så överraskar hon mig idag genom att inte somna. Vi får se. Oj, nu måste jag skynda mig till bussen.
WOSHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback