Tordagsmys!

2011-05-19 @ 15:46:38

Jag hatar mornar, verkligen hatar dem och de kan hur lätt som helst förstör resten av dagen för mig om de är kassa. Som idag t.ex. fick stressa ut till bussen med alldeles för trötta ben och en löjligt tung väska. Allt för att sedan missa bussen, trots att man gick ut i tid. Tyvärr var den för tidig, så man hann inte. Så fick stå vid Ågestavägen och känna mig alldeles exposed som Maria Montazami skulle ha sagt. Vad som var mest irriterande när man traskade ut till bussen eftersom benen inte ville lyda mig, de ville varken gå saktare eller fortare. Stackars ben, har kört hårt med dem denna vecka. Men idag är det en vilodag för dem och sedan börjar allvaret imorron igen.

 

Nu ska man titta på lite serier och sådant annat mys innan man ska iväg på middag och bio med Johannabanna.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback