hur gick matchen?

2010-06-15 @ 22:56:03
Det är rätt så roligt att se hur statistiken sjunkit med takt att folk börjat inse att jag blivit allt mindre aktiv när det kommer med bloggandet. Trots det så finns det några envisa jävlar där ute som vägrar att ge upp hoppet. Vad ska man säga. "Era jävla losers, skaffa er ett liv" eller bara köra den vanliga hederliga och trofasta "inga kommentarer".



Att bli av med ett beroende är fan inte lätt. Dagen har präglats av trötthet och nu huvudvärk. Men jag ska lyckas, har lovat mammi det. Visserligen inte ännu, men det är väl lika bra att värma upp så det sker så smärtfritt som möjligt när det väl gäller.
Övningskörningen gick utmärkt, jag är fan bäst på att köra bil. Körkortet kommer bli mitt inom en snar framtid. Skämt åt sido, det gick faktiskt bra idag. Pappi lär väl glädjas över att jag och Danne hade vårt lilla tjafs i bilen. Ska nu leka lite i cafét och sedan sova. behöver verkligen sömn. Imorron blir det zumba och mer tvättning. Fuck, kom precis på att jag har tvätt i tvättmaskinen.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback