Gameplan!

2010-06-15 @ 15:50:12

Det känns inte riktigt helt rätt när jag ligger hemma ute på altanen och kämpar i skiftande väder för att få lite färg medan Johanna troligtvis sitter på någon bar på Kreta och super bort hjärnceller efter att ha spenderat en hel dag på stranden. Saken blir inte heller bättre när mitt under den gassande solen beslutar sig iPoden för att sjunga White christmas. Nej, ibland flyter inte livet på som det skulle. Normalt vi skulle en cola varit trösten i denna mörka period, men inte idag.

För den intresserade kan jag berätta att jag gav upp planerna om att få färg ganska fort och gick in istället och gav Zumba en chans. Herregud, det är verkligen jobbigt. Men det beror nog på att jag har zero koordination. Vilket jag tackar fotbollen för. Ska ge det ett nytt försök imorron. Kanske lite sent, men beach 2010, here I come! Har desustom börjat planera simning en gång i veckan med Karin, får se vart planerna tar oss.
Nu blir det att titta på Elfenbenskusten, heja på Eboue, Toure och lilla Svennis. Imorron börjar VM på allvar!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback