sjuk?

2009-09-20 @ 12:32:50
Känns som det var en evighet sedan man var i skolan, vilket gör att det känns riktigt overkliget att man ska dit imorron. Har iaf onsdagen att se framemot då vi ska såela Game of life för att få lite idéer till spelet.
Såg nyss på Supernatural. Men hade svårt att hänga med i vad som skedde, var inte riktigt på humör för det idag, vilket har fått mig att misstänker att jag trots altt håller på att bli sjuk. Är dessutom ritkigt trött och seg, och att skylla på slithet efter  tältningen känns lite för överdrivet. Har dessutom lyckats knapa åt mig närmare 24 timmars sömn efter den så det kan inte vara det. Möjligtvis så blev man sjuk under vistelsen där. Vilket inte är så troligt eftersom den största delen spenderades inne på ett hårt och taggit golv med Johanna.
Usch så jag babblar nu, ska sluta ägna tid åt datorn. Vända mig om och njuta av Superderbysöndag.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback