så stolt över mig själv!

2009-09-07 @ 22:02:56

Är faktiskt riktigt stolt över mig själv just nu. Kan gå tillbaka till dagens mattelektion då jag lämnade in matteläxan. Kunde svara på några frågor som ställdes under genomgången, hade rätt på dem men såklart så sa man inget förutom till Johanna. Fick sedan tillbaka matteläxan med ett OK på papper och sedan en kommentar vid tillbaka lämningen som löd "mycket bra uträkning". Hur stolt ska man inte vara över det?

Kom sedan hem och segade en hel del fram till klockan fem då man började med pluggandet. Skrev klart psykologin, läste t.o.m. svenskan fram till sidan som den första bokdiskussionen ska handla om och sedan räknade jag de sidorna vi fick idag på matten. Återigen så fattade jag allt på matten, och återigen utan något tjafs eller bråk med pappa. Är så tolt över mig själv på så många olika nivåer.
Sitter nu framför tv:n med blött hår. Ska se på Roast på Berns medan håret torkar. Ska sedan sova, har världens underbaraste sovmorgon imorron eftersom psykologin är inställd. Så börjar 12:45. Men ska innan det upp och läsa lite mer svenska så man har så lite som möjligt kvar. Ska sedan till skolan, hem och läsa mer svenska. När pappa kommer hem är det mer matte som gäller. Sedan är det onsdag då man förhoppningsvis kommer vara läxfri, med undantag från de uppgifter som skulle ha varit inne innan sommarlovet, så man kan ägna tid åt dem. Sedan är det fotboll och vips så är det torsdag. Mer matte och en eller två läsning igenom redovisningen som ska hållas på psykologin på fredag. Sedan är det helg, vilket innebär en ledig kväll och sedan två dagar med intensivt mattepluggning inför måndagens första prov i matte D. Jag ska ta mig fan ha G på det här provet!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback