Jonna på ingång.

2009-09-14 @ 11:56:16

Är nu äntligen hemma efter ett matte D prov. Ska inte yttra mig så mycket angående det, mer än att Lisa verkligen slösade min tid genom att inte skriva en kort liten mening om att vända på bladet.
Blev ingen sömn inatt, eller visst blev de det, men inte mycket. Somnade någon gång vid två och vaknade sedan upp igen någon timme senare då det tog sin lilla tid att somna om. Vilket verkligen känns som den rätta uppladdningen inför ett matte prov. Gick det skit så skuller jag på det.
Skulle egentligen åkt till Farsta idag coh sedan till mormor och morfar för att tvätta. Men orkade inte med Farsta så åkte hem istället. Hann inte ens kliva av bussen förrän Jonna messade och ville hitta på något. Vi beslöt att hon skulle komma hit. I sin hast nämnade hon att om jag ville ha något så skulle det meddelas eftersom hon befann sig i Farsta. Självklart så lät jag henne sköta mitt ärende inne på HM, så sitter nu och väntar på att hon ska komma. Sedan blir det väl lunch och så får vi se vad som händer.

Märker nu att jag verkligen borde städa mitt rum, tack vare två familjemedlemar så ser rummet värre ut än vad det gjorde igår när jag lämnade det i några minuter. Men vet inte riktigt om det är någon menning. Som det ser ut nu så är nedflyttningen till nedervåningen inte så långt borta och då kommer rummet ändå städas av mamma eller någon annan. Så varför slösa energi och tid på det nu?
//Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback