En kärleksförklaring

2008-03-06 @ 17:11:47
Såg nyss på tv:n att The bourne supremacy ska gå på lördag. Åh, vad jag älskar bourne filmer.

image172



Här nedanför ser ni en liten dikt jag och Natta skrev på fysiken idag. Den är till vår älskade fysiklärare, mer känd som L.O.


Dikt till L.O

Du och jag hör ihop, vi är lika fina.

När jag ser dig börjar jag grina,
och detta beror på här hör:

Din stinkande odör.

Jag älskar din underbara röst,
och dina vackra mansbröst.



Kan säga att det är det enda vi flickor i klassen gör på hans lektioner. Vi skriver dikter till honom och beundrar honom när han inte ser på.

Kommentarer
Postat av: NATTA

HAHAHAHA! Ja, vi är så ägiga! Borde få MVG i svenska! :P

2008-03-07 @ 09:02:47
URL: http://habitualwarfare.blogg.se
Postat av: NATTA

HAHAHAHA! Ja, vi är så ägiga! Borde få MVG i svenska! :P

2008-03-07 @ 09:03:00
URL: http://habitualwarfare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback