Nu är det slut på det roliga

2008-12-19 @ 19:53:08

Julklappshandlingen för i år är nu över. Har nu kommit hem och slagit in alla julklappar. Lite sorligt, tycker det är så mysigt att slå in sånt. Speciellt om man tycker man hittat bra saker... vilket jag har. Har visserligen en julklapp kvar, men den ska jag fila på ett tag nu innan den ska slås in.



Turen till Farsta var riktigt gynnsam. Vi hittade en hel till DanneDressman så allt prickades av där. Vi tog sedan en tur till cubus för att köpa det jag ville ha. Kunde då fastställa att jag skulle agerat på impulsen tidigare idag eftersom det inte fanns i min storlek längre.

Det blev även en tur i skoaffärerna innan vi åkte vidare till en annan skoaffär i Hanninge. Där inkasserades ett par stövlar. Valde mellan dem och ett annat par, funderar på att lura dit pappa efter jul och få honom att köpa det andra paret också. Så denna kväll/dag var mer än lyckad för min del.
Glöm inte att gratta Finnen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback