Wonderland - Not a love song

2011-05-20 @ 15:11:03

Nu har man klivit in efter att ha spenderat de första timmarna av ens vakenhet idag ute i solen. Världspremiären av min nya bikini blev en succé med Westlifes gamla klassiker som musik samt den spännande berättelsen om bröderna Winchester. Började idag med den andra boken och har kommit ungefär en fjärdedel av boken, kan redan nu säga att den är mycket bättre än den förra boken som var en aning seg. Nu är det bara tre fjärdedelar kvar och sedan en hel bok till innan jag ska övervinna min rädsla för meningen ”käken är av” och läsa självbiografin om Johan Höglund och firman boys. Kan knappt bärga mig.

 

 

Filmen igår var helt okej, tror dock att jag och Johanna höjde den några snäpp med våra kommenterar och åsikter om den som vi så snällt delade med oss av till varandra under filmen. Det allra bästa var när Johanna fick ett litet aggressionsutbrott för att de bar skinnjackor. Priset som mest pinsammaste fick ändå killen i biljettkassan då han verkligen försökte vara rolig. Nu ska jag återgå till min bok och läsa några till sidor innan man ger sig på huliganismen och dess värld.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback