Tankar under pausen

2011-05-01 @ 16:05:30

Att spela med svarta matchtröjor är riktigt jävla gay, oavsett sport ... om man inte pratar om korpen såklart.

Är så sjukt glad över att jag inte såg gårdagens hockeymatch, vilket även mamma konstaterade idag. Jag hade varit så fruktansvärt förbannad efter den matchen och kan erkänna att jag löjligt arg bara att tänka på förlusten. Kände hur irritationen smög upp när snacket i studion nyss handlade om hur bra det är med en förlust i början av en tunering. Det är det fan inte, inte mot Norge! Har nu invigit en av mina tröjor från London, funderar även på att inviga en annan imorron. Får se om man får total blackout senare ikväll när kläderna ska väljas. Nu ska man återgå till matchen.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback